söndag 6 augusti 2017

semester


Första semesterveckan är avklarad. Jag har gjort så lite som möjligt, sprungit, suttit i solen och spelat Candy Crush. 

Skrakan har varit mer rastlös och fixat en del på gården. Nu känner jag att min energinivå börjar komma ikapp, och nästa vecka ska vi ha lite mer program på agendan. Det har varit snack om
Önningeby-museet, Jomala kyrka och Jan Karls gården. 

Sen ska jag iväg på Robbie-konsert till Tammerfors. Vi hoppas att Jennys bebis har tålamod med konserthelgen innan den ploppar ut (för det är så det brukar gå till).

Barnen har varit i österbotten en vecka hos sin mommo o moffa. Det var konstigt att inte ha gangstrarna hemma, men rätt bra sätt att varva ner sista jobbveckan innan semestern. Jag åkte med nattbåten till Åbo för att möta upp gänget sen, det var full fart med Ville Viking hela vägen till Mariehamn. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar